Mediene som brenner for det samme som deg

SEILmagasinet er nært knyttet til forenings-Norge, og har lesere langs hele kysten.



En rekke seilforeninger abonnerer kollektivt på SEILmagasinet. På nett har SEILmagasinet utviklet påmeldingstjeneste og et komplett arrangementssystem for regattaer som store deler av seil-Norge benytter.



Dette knytter SEILmagasinet tett til de mest aktive seilerne i hele landet. Leserne av SEILmagasinet bruker dobbelt så mye penger på båt som båtfolk flest, viser Synovate-undersøkelsen NMF gjennomførte i 2010. De er også de flittigste båtbrukerne.



SEILmagasinets lesere er kjøpesterke og yrkesaktive menn og kvinner spredt langs hele kyst-Norge. Hovedtyngden er mellom 20 og 60 år. Den typiske SEILmagasinet-leseren er lidenskapelig opptatt av sin hobby, og bladet SEILmagasinet beholdes lenge og studeres nøye.


Kvalitet gir troverdighet, og en annonse har større oppmerksomhetsverdi i et troverdig miljø. Ni av ti lesere er interesserte i annonsene, ifølge Gallups Fagpressetall.



SEILmagasinet-abonnenter og samarbeidende seilforeninger langs hele norskekysten får SEILmagasinet med egne foreningssider.

Innholdet for øvrig er identisk i de to titlene.

Ansvarlig redaktør

Axel Nissen-Lie

Mobil: 915 60 485

Tlf: 66 76 49 50

Utgiver

Norsk Maritimt Forlag AS

Trykkeri

Kroonpress